New In - Molly Arijana Hadžić

Prije nekoliko dana stigao je i paket od Molly. Začudo, ovaj put je većina stvari bila za mene, a beba je dobila samo jednu pelenicu - ali kakvu!

O narudžbama od Molly sam već pisala, a možete sve pogledati na ovom linku.
Kao i uvijek, narudžba je stigla brzo i sve je prošlo zadovoljavajuće.
Slike imate prije i poslije pranja na 60°C tako da dobijete potpuniji dojam o proizvodima.

Sadržaj paketa - prije pranja (bez blazinica)

Arijana je bila draga kao uvijek te je prije narudžbe poslala i ovu sliku gore kako bih se mogla unaprijed veseliti paketu.

Sadržaj paketa - poslije pranja (bez tampona)

Pored ovoliko boja ne vjerujem da se može ostati ravnodušan. Mene veseli i činjenica da pelena i uložak imaju isti dizajn.


Noćna pelena

Originalno ime pelene je Good Night, a služi za korištenje noću obzirom da je izrađena uglavnom od bambusa. Dolazi u varijantama za curicu i dečka, te se drugi dezeni ne mogu birati. U istom dezenu makoa možete kupiti i pamučne uloške. Potreban je cover jer pelena nema PUL.
Kupila sam po promotivnoj listopadnoj cijeni od 90kn.

Cijena 100kn
Veličina OS (univerzalna)


Blazinice za dojilje - Velur

Blaznice su vrlo mekane i prekrasnih boja. Naručila sam svaku u svojoj boji u dogovoru sa šivalicom. U sredini je sloj PUL-a kako bi bile nepropusne.

Cijena 10kn  / par
Dimenzije promjer 10cm


Menstrualni uložak -  Velur

I ovaj put sam uzela jedan menstrualni uložak u boji koja mi je nedostajala u kolekciji.

Cijena 12kn
Dimenzije 22cm


Dnevni ulošci - Velur

Uzela sam za probu par komada obzirom da su dimenzijama veći od starijeg modela. I nisam pogriješila, ove dimenzije mi puno bolje odgovaraju.

Cijena 10kn
Dimenzije 18,5cm


Dnevni ulošci - Mako

Obzirom na krasne dezene Minnie i Muffine koji idu uz pelenicu nisam mogla odoljeti da dodam i ove uloške narudžbi, iako sam veći fan velura nego makoa.

Cijena 10kn
Dimenzije 18,5cm


Tamponi - Pamučni flanel

Ponekad koristim tampone pa sam uzela za probu ovu ekološku verziju veselih dezena. Izrađeni su od pamučnog flanela iz kojega viri končić koji se povlači pri izvađenju, a dio je šava tako da ne bi trebao puknuti. Prodaju se isključivo u lotovima od po 3 komada.

Cijena 20kn  / 3 komada


Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar