New In - Baby Mix

Zamijenila sam se s jednom mpp mamom, gdje je njena mpp guza dobila pelenicu, a moja cover i 2 didaktičke igračke.

Ivana Vasilić je krasna mama iz Zagreba, no zbog okolnosti se nismo mogle naći. Ipak smo si pakete poslale poštom sljedeći radni dan ujutro, a odmah dan iza meni je došao paketić.

Sadržaj paketa

Prva stvar oko koje smo se dogovarale je bio ovaj kineski pocket cover sa rozim dvorcem, plavim nebom i oblacima kojeg možete kupiti i na ebayu - link.
No kako je moja pelenica bila nešto skuplja, Ivana je ponudila par igračaka s kojima se njena djevojčica prestala igrati. Moram reći da mi je iznimno drago zbog toga jer su mi na kraju one ispale još i draže.

Do čitanja,
Illy

2 komentara:

  1. Ne zna se šta je slađe - cover ili igračke :D

    http://mamanastiklama.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši