Zašto ne naručivati s Monda

Poslijednja narudžba s Mondo.hr je protekla loše. Prvo su odugovlačili sa slanjem, imaju loš odnos s kupcima, a i većina stvari koje su mi došle izgledaju rabljeno. 👎


Naručila sam stvari 18.10. i uplatila internet bankarstvom. Zbog nekog razloga im je uplata bila vidljiva 20.10., što sam saznala u sljedećem razgovoru sa korisničkom podrškom.

A zašto sam ih zvala? Na stranicama im piše da je vrijeme dostave 3-5 dana. Dani su prošli i narudžba nije došla, pogledala sam status narudžbe i još uvijek je pisalo da se tek obrađuje! Zatim je uslijedio moj poziv sa pitanjem zašto još nije došlo. Odgovor je bio da ne znaju i da će poslati mail da vide o čemu se radi te me nazvati kad dobiju odgovor. Opet nitko ne zove, zovem ja natrag i opet nikakvih konkretnih informacija. Nakon nekoliko dana zovem opet i napokon postižem nešto. Kažu da je problem u tome što nemaju odgovarajuću boju artikla koji sam naručila i mogu li mi poslati drugu. Pošaljite, samo da već jednom dođe!

Ni tu peripetijama nije kraj. 3.11. (16 dana nakon narudžbe) dolazi Overseas mail da će dostaviti sljedeći dan, u nemalom periodu od 9 do 12 sati. Na porodiljnom sam pa je u redu da je period tako velik i u lude sate kad svi rade pa se ne žalim povratno za promijenu termina... Sljedeći dan čekam i čekam.... I dočekala ništa! Šaljem mail i Overseas korisničkoj službi da pitam što je pak sad. U odgovoru dobivam da zbog operativnih ograničenja isporuka nije bila moguća. Da mi je znati što to znači, svi ostali su regularno vozili ulicom, a oni ne mogu. Paket je stigao sljedeći dan, bez sms-a kad bi stigao i bez ičega. Samo 5 minuta do 19h zove me vozač da li sam doma. Dolazi, parkira se 5 kuća dalje i šeta se do mene s paketom...

Kad je paket napokon stigao odmatam ja stvari da vidim što sam uopće naručila, jer tko se više sad sjeća detalja. Između ostalog bila je akcija na knjige te besplatna poštarina za narudžbe u iznosu 100kn. Obzirom da je inače besplatna tek nakon 700kn, naručila sam si knjiga (neće se pokvariti :P) i dobila dostavu. No u kakvom su stanju te knjige stigle? Svakakvom.

Skoro svaka knjiga imala je vidljivo oštećenje. Ili su bile po sajmovima ili ih je netko koristio, ali od dobavljača preko Monda pa do mene direkt sigurno nisu stigle. Sjećate se pošiljke iz Profila? E to je bila dobra narudžba, knjige u krasnom stanju, korisnička podrška divna, dostava brza... Dakle može se, isprika nema.

Slike s oštećenjima, naljepnicama s krivom cijenom, išarane s flomasterom, s ušima, poderotinama i ostalim u nastavku.
A što sam kupila i što od toga bi vam (sadržajno) i preporučila čitajte u nekom od sljedećih postova. Naravno, samo nađite drugi dućan gdje ćete kupiti :)










Do čitanja,
Illy

4 komentara:

  1. Takodjer, jako razocarana kupovanjem preko Monda.hr. Prvi i zadnji put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što su i vas razočarali. Što je bila situacija?

      Izbriši
    2. Naručila sam, ne baš jeftinu, Ergo nosiljku. Kada nakon 15 dana nisam dobila nikakvu info o tome zašto ne isporučuju sam im pisala mail i na njihovoj Fb str. Na Fb su odg da ce provjeriti. Nakon 5 dana stiže mail sa upitom mogu li mi boju promjeniti, jer moje, naravno, nema na stanju. Odmah odg -Može! Ofc. Na str od Fb nula komunikacije. Iako ih doslovno molim za bilo kakav odgovor (ipak se radi 1000kn). Nista. Odg stize 2 dana poslije i to samo da potvrdim da sam zaprimila mail. Ono što me nije toliko smetalo u početku a sad mi jaako smeta, je to obraćanje kupcima sa TI. I ovako se osjećao manjak poštovanja a sad pogotovo. No,hB, paket nakon zvanja i dogovaranja napokon stiže. Nakon skoro mj dana. Moji živci su bili istrošeni. Nikad više, pa makar platila skuplje.

      Izbriši
    3. Gotovo identično kao i naša situacija. Očito je to s bojama ogroman problem :)

      Izbriši