Intervju - Dunja P. (Lovely prirodna kozmetika)

U Rijeci živi Dunja, majka sina od 7 i kćeri od 2 godine. Njeni proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, a u ponudi ima i proizvode za bebe. Osim na Facebook stranici, detalje možete pogledati i na website-u. Neke od njenih proizvoda mogli ste vidjeti u jednom od prijašnjih postova.

Logotip branda Lovely prirodna kozmetika

Kada bi se morala predstaviti u nekoliko riječi, što bi rekla o sebi? Tko je Dunja?
Majka sam dvoje djece, supruga, zaljubljenica u prirodnu kozmetiku, prirodne, ekološke proizvode i knjige.

Što smatraš svojom najvećom vrlinom, a što manom?
Teško je to reći za samoga sebe ali mislim da mi je vrlina optimističnost, a mana nestrpljivost.

Kako je došlo do toga da izrađuješ prirodne proizvode? Baviš li se time čitav (radni) život?
Moja ljubav prema prirodnoj kozmetici je počela prije 15tak godina i oduvijek sam priželjkivala i maštala da mi to bude posao i još ne mogu vjerovati da nešto što je počelo kao hobi prerasta u posao.

Jesi li imala kakvu drugu ideju što bi voljela raditi? 
Ne. Uvijek me samo kozmetika zanimala samo što nisam znala na koji će me to put odvesti.

Kako izgleda tvoj tipičan dan?
Sin mi je prvašić a curica će još malo napuniti dvije godine, tako da mi se cijeli dan vrti oko njih i posla. Moje radno vrijeme u oba dva slučaja je 0-24; kuhanje, spremanje i odlazak u školu, pisanje zadaće, dogovori sa klijentima oko narudžbi, izrada kozmetike, itd.

Voliš li svoj posao? Da li te ispunjava ili je to posao kao svaki drugi gdje čovjek treba zaraditi za život? 
Obožavam i uopće ga ne doživljavam kao posao nego kao nešto što radim iz gušta i što me usrećuje i opušta. Najviše „posla“ napravim kad svi zaspu navečer i onda si pustim neku dobru glazbu i opuštam se izradom svoje kozmetike. Nikad ništa ne izrađujem u nekoj žurbi ili ako sam slučajno loše volje nego kad se ustinu dobro osjećam i sa puno ljubavi i sretna sam što mi se san ostvaruje.

Da li bi preporučila ovaj posao? Zašto?
Preporučila bih svima da rade ono što vole pa makar i kao hobi i nikad se ne zna što će im život donijeti. Mislim da je to bitno jer živimo samo jedan život.

Kada bi mogla nešto promijeniti u svom poslu, što bi to bilo?
Jedino bih voljela da je dan duži kako bih više toga stigla napraviti.

Što nikad ne bi mijenjala?
Nikad ne bih mjenjala mogućnost da radim ali i da imam vremena za svoju djecu.

Kako izgledaju tvoji godišnji odmori? Da li odeš negdje se odmoriti ili i onda radiš radi užitka?
Nemam godišnjeg odmora u klasičnom smislu jer sam uvijek dostupna klijentima i uvijek u svom poslu. I kad imam nešto slobodnog vremena onda stalno nešto čitam i istražujem u struci i planiram što bih novoga htjela izraditi, osmišljavam recepture, itd.

Da li ima neka druga "poznata" mama s kojom rado voliš popiti kavu ili popričati?
Većina „poznatih mama“ ne živi u mom gradu ali smo u kontaktu i razmjenjujemo kilometarske poruke. Rado bih da se uskoro nađemo na kavi.

Gdje nalaziš inspiraciju za svoj rad?
Ideje mi svakodnevno padaju na pamet; nešto mi i sami klijenti predlože pa se trudim ispuniti svačije želje i tako nastane novi proizvod.

Da li imaš pomoć ili radiš sama?
Sama sve radim.

Imaš li neku ekskluzivnu informaciju za čitatelje, primjerice neki proizvod koji je u planu izrade, a još uvijek nije došao na svjetlo dana?
Puno će još proizvoda biti; želja mi je jednog dana imati u ponudi i dekorativnu kozmetiku. S obzirom da se bliže blagdani pripremam poklon pakete. Biti će uskoro objavljeni na stranici i odmah ću primati za njih narudžbe kako bi svi bili na vrijeme izrađeni i poslani.
Sljedeći proizvod koji pripremam su prirodne boje za kosu.

Imate li vi neko pitanje za Dunju? Upitajte ga ovdje u komentaru ili na Face stranici.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar