New In - Pelenice Lana

Ovaj tjedan je također stigao i paket od Pelenica Lana.

Spletom okolnosti paket je stizao nešto duže, iako je šivalica iz Hrvatske. Kad je napokon stigao razveselila sam se veselim dezenima, a dobila sam i poklončić - slinček.

 
Sadržaj paketa

Za bebu sam naručila AIO i nepropusne podloge, a dobila slinček.

Sadržaj paketa - za bebu

Moderna platnena pelena AIO

Od Lane sam naručila našu prvu AIO pelenu. Pelena je bez uložaka, te je čitava iz jednog komada. Nama se na radijatoru osuši u jednom danu, ali se svakako dulje suši od ostalih koje imamo (npr. bambus Pupeko, Dolisa splitica itd.). Pelena je dosta debela, pa iako je OS ne bih ju preporučila za manje bebe. Vanjski sloj nije PUL, nego mako, a PUL je ušiven unutar pelene.

Nama je nažalost pelenica propustila već pri prvom korištenju. Vjerojatno je do toga što je beba velika popišanka pa nam nažalost nije iskoristiva. Šivalica je susretljiva pa smo se dogovorile za povratak pelene kako bi možda drugom djetetu koristila.

Cijena: 80 kn


Nepropusne podloge

U asortimanu ne postoje nepropusne podloge, no šivalica je i ovdje mi izašla u susret te smo dogovorile cijenu i izradu, tj. materijale. Ove podloge su napravljene od mako-a, dizajn sam ja odabrala. U sredini je sloj PUL-a.Postoji i verzija sa običnim pamukom gdje podloga od 80x60cm košta 45kn.

Cijena: 30 kn
Dimenzije: 40x60 cm


Slinček

Slinček je napravljen od nekoliko slojeva tako da je dosta debeo i vjerojatno odlično upija (još nije isproban). Nema nepropusni sloj, no vjerojatno se može naručiti sa time. Kopča se na drukere.

Cijena: 10 kn


Za mamu su stigli ulošci. Uvijek naručim bar jedan dnevni i menstrualni za probu uz narudžbu za bebu tako da vidim koji mi odgovaraju najbolje.

 Platneni ulošci

 Stražnja strana uložaka

Dnevni uložak

Kod ovog uloška sviđa mi se što ima dvostruke drukere na jednom krilu pa se može lakše podešavati širina. Srednji dio je dosta debeo, a gornji sloj je od ugodnog velura.

Cijena: 10 kn
Duljina: 17 cm
Širina srednjeg dijela: 5,5 cm 


Menstrualni uložak

Kroj menstrualnog uloška je dosta različit od dnevnog, kao što vidite na slici. Krilca su dosta široka te je zbog toga i veće duljine stabilniji. Također je deblji po sredini ali i po krilcima. Sadrži i sloj PUL-a
Postoji i noćna varijanta koja košta 18kn.

Cijena: 15 kn
Duljina: 23 cm
Širina srednjeg dijela: 6,5 cm 

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar