Intervju - Sanja Brusan (Kreativni Kutak)

Sanja Brusan, zagrebačka mama curica od 3 i 6 godina, ime je iza Kreativnog Kutka.

 Kreativni Kutak - Kolaž radova

Kada bi se morala predstaviti u nekoliko riječi, što bi rekla o sebi? Tko je Sanja?
Mama dvije curice (3 i 6 godina), modni dizajner, kreativac, optimist.

Što smatraš svojom najvećom vrlinom, a što manom?
Vrlina: kreativnost, a mana: ne znam procijeniti vrijeme.

Kako je došlo do toga da izrađuješ rukotvorine? Baviš li se time čitav (radni) život?
Šivati sam naučila tek na faksu i to mi je dugo vremena bio samo hobi… Nakon faksa radila sam neko vrijeme kao stilist, kostimograf i dizajner, a zadnji posao prije ovog je bio posao u jednoj velikoj kompaniji. Sa vremenom sam shvatila da je kreativni posao posao za mene, dala sam otkaz i počela se baviti ovime što sada radim…

Jesi li imala kakvu drugu ideju što bi voljela raditi? 
Ideja mi nikada ne nedostaje, i uvijek mi se sviđa više toga… Volim šivati, izmišljati nove krojeve, učiti i otkrivati nove stvari… Da nisam dobila djecu, možda se ne bih bavila platnenim pelenama, ali bi to sigurno bilo nešto što mogu stvarati vlastitim rukama…

Kako izgleda tvoj tipičan dan?
Nakon što odvedem djecu u školu i vrtić, odgovaram na mailove, radim narudžbe materijala, krojim, šivam, a popodneva i večeri su posvećeni obitelji.

Voliš li svoj posao? Da li te ispunjava ili je to posao kao svaki drugi gdje čovjek treba zaraditi za život? 
Da, volim svoj posao, kroz njega sam upoznala puno dragih ljudi i to je posao koji mi omogućuje da više vremena budem sa svojom djecom. Pošto radim za sebe, a ne za drugoga, sama si organiziram vrijeme.

Da li bi preporučila ovaj posao? Zašto?
Konkretno sve vezano uz bebe i djecu doživljavam kao veseli i zabavni posao, pa tako i šivanje i bilo šta drugo…tu stres ne postoji, bitna je samo igra i mašta :)

Kako izgledaju tvoji godišnji odmori? Da li odeš negdje se odmoriti ili šivaš i onda radi užitka?
Godišnji je baš za odmor, uživanje sa obitelji, radimo razne izlete, a ljeti more i kupanje, klasika… Mašinu ne nosim sa sobom :)

Da li ima neka druga šivalica s kojom rado voliš popiti kavu ili popričati?
Ima naravno, ja sve šivalice zovem mojim kolegicama i većinu sam ih upoznala preko ovog posla, međusobno si pomažemo, ponekad zajedno naručujemo materijale… Najbliže su mi Goga i Dotty, pa padaju i zajedničke kave.

Gdje nalaziš inspiraciju za svoj rad?
Inspiraciju nalazim u svojoj djeci, u materijalima, dezenima, na internetu, a često mi se javljaju i same mame sa svojim idejama… U svemu tražim funkcionalna riješenja.

Da li imaš pomoć ili radiš sama?
Radim sama, a kada imam puno krojenja zna uskočiti i moj muž. On je podrška i kod nošenja paketa.

Imaš li neku ekskluzivnu informaciju za čitatelje, primjerice neki proizvod koji je u planu izrade, a još uvijek nije došao na svjetlo dana?
Pošto su i torbe moja strast, u planu su torbe za mame i bebe, od nepromočivih materijala, sa fora dezenima.

Uskoro ćemo objaviti i nagradnu igru u suradnji s Kreativnim Kutkom pa pratite objave.
Imate li vi neko pitanje za Sanju? Upitajte ga ovdje u komentaru ili na Face stranici.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar