Intervju - Marija Bigor (Baby Dot)

Iz Zeline nam dolazi Marija Bigor, majka Michaela (3,5) s kojim živi u Sesvetama. Osim Facebook stranice, njene proizvode možete vidjeti i na website-u, gdje možete i pročitati detalje o modelima pelena. Ja sam primjerice prvi put ovdje naučila što je to snail model.

 Logotip branda Baby Dot

Kada bi se morala predstaviti u nekoliko riječi, što bi rekla o sebi? Tko je Marija?
Šašavo dijete u kostimu odrasle osobe.

Što smatraš svojom najvećom vrlinom, a što manom?
Uhh, vrlina.... Komunikativna – i to je jedna crta osobnosti koju jako volim, jer sam nekad bila potpuna suprotnost. Mana – uvijek sam u pravu, čak i kad nisam (krivim horoskop ;P).

Kako je došlo do toga da izrađuješ rukotvorine? Baviš li se time čitav (radni) život?
Sasvim slučajno... Posudila maminu šivaću mašinu i napravila prvu pelenu za svog bebolinca - doduše katastrofičnu, poluraspadnutu, pogrešno sastavljenu, sa prošivenim gumicama jer mi nije palo na pamet da se po gumicama ne šije... Ali savršenu jer je bila moja, rađena sa najviše ljubavi za moju najveću ljubav... Od tada sam samo nastavila.

Jesi li imala kakvu drugu ideju što bi voljela raditi? 
Uvijek sam imala ideja, ali od ove se nikad nisam „ohladila“.

Kako izgleda tvoj tipičan dan?
Velika šalica kave, malo tipkanja, malo glupiranja, malo kućanskih poslova, malo (više) šivanja – svaki dan je tipično-netipični miks svega :)

Voliš li svoj posao? Da li te ispunjava ili je to posao kao svaki drugi gdje čovjek treba zaraditi za život? 
Ovo je prvi posao koji me sa svim usponima i padovima jednako oduševljava i ispunjava svaki dan – još uvijek se veselim kao malo dijete svakom novom uzorku, svakoj novoj ideji i završenom proizvodu – to je čista ljubav :)

Da li bi preporučila ovaj posao? Zašto?
Svakome bih preporučila da se okuša u onome što voli, koji god to posao bio.

Kada bi mogla nešto promijeniti u svom poslu, što bi to bilo?
Hmmm... Iskreno, ovo pitanje me baš potaklo na razmišljanje... Voljela bih da je lakše nabaviti nove tkanine – toliko ljepote pronađem, a puuuno se ne dostavlja u RH...

Što nikad ne bi mijenjala?
Mjesto rada – volim svoj radni kutak jer je malen, udoban i – doma.

Kako izgledaju tvoji godišnji odmori? Da li odeš negdje se odmoriti ili šivaš i onda radi užitka?
Isto kao i radni dani, samo bez žurbe i sa više glupiranja sa djetetom. Najčešće GO provodimo u Daruvaru, koji je moj mali raj za dušu – Park, toplice, šetnjice, kavice u obiteljskom okruženju i lagano šivuckanje za gušt (mašina mi je obavezni dio prtljage).

Da li ima neka druga šivalica s kojom rado voliš popiti kavu ili popričati?
Sa svima volim popričati i rado bih sa svima koje znam popila kavicu...bar jednu... Uživo sam upoznala Mirelu T., Sanju i Gogu i sretna sam što su se ta poznanstva razvila u divna prijateljstva – naravno, to su mi i najdraže kavice.

Gdje nalaziš inspiraciju za svoj rad?
Posvuda! Neke ideje nastale su iz želje da malo sebi olakšam život – često smo na putu, pa su mi multifunkcionalni gadgeti neophodni, a neke su produkt razgovora sa kupcima :)

Da li imaš pomoć ili radiš sama?
Od prošlog mjeseca radim sa sekom. Jedna divna, kreativna duša čije zamisli i radove ćete nadam se jako skoro vidjeti – samo da uhvati malo prakse :)

Imaš li neku ekskluzivnu informaciju za čitatelje, primjerice neki proizvod koji je u planu izrade, a još uvijek nije došao na svjetlo dana?
Trenutno razrađujemo ponudu za nadolazeće blagdane, u sklopu koje će se pojaviti i jedan praktičan upgrade na mojoj najdražoj Snail pelenici.

Uskoro ćemo objaviti i nagradnu igru u suradnji s Baby Dot pa pratite objave.
Imate li vi neko pitanje za Mariju? Upitajte ga ovdje u komentaru ili na Face stranici.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar