Intervju - Alma Bulbulišić Ališić (Almine Kreacije)

Iz Sanskog Mosta u BIH dolazi Alma, mlada mama dvogodišnje djevojčice.

Profilna slika grupe Almine kreacije

Kada bi se morala predstaviti u nekoliko riječi, što bi rekla o sebi? Tko je Alma?
Alma, nova šivalica. :)

Što smatraš svojom najvećom vrlinom, a što manom?
Imam jako puno ljubavi za svakoga, to smatram svojom najvećom vrlinom. A mana je ta što se jako brzo naljutim.

Kako je došlo do toga da izrađuješ rukotvorine? Baviš li se time čitav (radni) život?
Moja svekrva je poznata šnajderica, poželjela sam da i ja počnem.

Jesi li imala kakvu drugu ideju što bi voljela raditi?
Da, željela sam biti frizerka ali nakon sto sam upoznala svoju mašinu od tada ne želim više išta drugo.

Kako izgleda tvoj tipičan dan?
Ja sam žena domaćica i provodim dane kao skoro svaka žena koja je kući. Samo što u slobodno vrijeme šivam.

Voliš li svoj posao? Da li te ispunjava ili je to posao kao svaki drugi gdje čovjek treba zaraditi za život? 
Da, svakako.

Da li bi preporučila ovaj posao? Zašto?
Da, preporučila bih. Čula sam od mnogih da hobi pretvarati u posao ne valja jer se brzo zasitiš i prestaneš uživati u njemu. Ja mislim da to nije tačno. Da bih, smatram da bi svaka žena ponešto trebala sašiti za sebe i svoju dječicu.

Kada bi mogla nešto promijeniti u svom poslu, što bi to bilo?
Žene :D

Što nikad ne bi mijenjala?
Svoje dijete.

Kako izgledaju tvoji godišnji odmori? Da li odeš negdje se odmoriti ili šivaš i onda radi užitka?
Zbog obaveza rijetko idemo na godišnji, a šivanje mi je također odmor od svakodnevnice.

Da li ima neka druga šivalica s kojom rado voliš popiti kavu ili popričati?
Da, moja svekrva.

Gdje nalaziš inspiraciju za svoj rad?
Na internetu.

Da li imaš pomoć ili radiš sama?
Sama.

Imaš li neku ekskluzivnu informaciju za čitatelje, primjerice neki proizvod koji je u planu izrade, a još uvijek nije došao na svjetlo dana?
Imam jako puno planova, ide pomalo. Za sada šijem samo ono što možete naći u mojoj grupi ''Almine Kreacije''. Bit ce toga još...

Imate li vi neko pitanje za Almu? Upitajte ga ovdje u komentaru ili na Face stranici.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar