New In - zMajčice

Ovaj tjedan prvi je došao paket od zMajčice, tj. Mirne koja je također prva poslala intervju. Prošli tjedan svi proizvodi su bili na akciji od 10% pa sam odlučila napraviti prvu narudžbu ovog branda.


Sadržaj paketa

Od Zmajčice sam dobila na preporuku uzeti AIO, a usput sam odabrala još par stvari koje su mi se svidjele. Vjerujem da primjećujete da je sve u curičastim bojama, bila sam tako raspoložena :) Mirna je draga šivalica koja osim što je brza voli i izaći u susret tako da je skoro sve na slici u dezenima koje sam ja odabrala. Iako je iz BiH, za Hrvatsku će vas dostava izaći samo 15 kn, a može vam poslati Tiskom ili poštom. U detaljima dalje u postu ću pisati cijene po kojima možete kupiti proizvode (bez akcije).

Sadržaj paketa - stvari za bebu

AIO pelena

Pelena dolazi u više mogućih kombinacija materijala od kojih sam ja odabrala najskuplju - bambus konoplja koja čak nije ni izlistana u cjeniku. Razlog je preporuka tih materijala kako bi mi uspjela izdržati noć. Da li će tako i biti, ostaje da testiramo i tipkamo u nekom od sljedećih postova.
Postoji i mogućnost za stavljanje aplikacije u izgledu veza na PUL što dodatno košta 20-40 kn, ovisno o dizajnu. Ako želite nešto takvo, ukucajte u Google "embroidery design" i javite se Mirni.

Cijena 140 kn
Veličina OS (univerzalna)
Materijal PUL, bambus, konoplja


Bikini split pelena

Zbog male greške s drukerima pelena je bila na akciji od 44 kn. Vanjski sloj je mako, dok su unutarnji i dva pripadajuća uloška rađeni od ružičastog velura.

Cijena 56 kn
Veličina OS (univerzalna)
Materijal Mako i velur


Slinček

Ovaj preslatki slinček s Minnie inače dolazi izrađen samo od makoa, no ja sam zamolila šivalicu da doda sloj PUL-a kako bi postao nepropustan. Na akciji sam kupila svoj po 14kn.

Cijena 20 kn s dezenom / 18 kn jednobojni
Materijal Mako i PUL


Krpice za brisanje

Krpica za brisanje nikad dosta. Ove sam ulovila za samo 20 kn (10 kom) što je cijena na koju još nisam naišla jer su inače po cca 4 kn. Postoji i verzija većih dimenzija 21x17 cm koja košta 28 kn. Ove moje su od materijala baby frotir (100% pamuk), a možete naručiti i krpice od bambusa koje koštaju 30 kn.

Cijena 20 kn / 10 komada
Dimenzija 14x12 cm
Materijal Baby frotir (100% pamuk)


Nogalice

Nogalice su must za MPP guzu tako da smo mi nabavili prve upravo kod zMajčice. Dezen sam odabrala s nogatim plamencima. Dimenzija je univerzalna, ali mogu se naručiti i posebne koje će odgovarati vašem djetetu. Jedino mi je sad žao što nisam zamolila pojačanje na koljenima za potrebe puzanja. Na akciji sam kupila za 24 kn.

Cijena 40 kn
Dužina 35 cm (gumice su po 4,5 cm)
Širina 11,5 cm (gumice 9 cm)
Materijal Mako


Kapa

Kapa je također univerzalne veličine, no ne kupujte za sebe, dimenzija je za dijete. Kroj je takav da pokriva lijepo glavicu otraga dulje nego naprijed kako i treba. Također dolaze i uzice na vezanje kako se ne bi pomjerala ni u živoj igri.
*PR uzorak

Cijena 32 kn
Materijal Mako

 Sadržaj paketa - stvari za mamu

Menstrualni ulošci

Ove mensturalne uloške sam kupila u lotu te su me tako izašli jeftinije - 40kn. Cijene pojedinačnih možete pogledati ovdje. Ja sam uzela sve od velura jer preferiram velur pred mako ulošcima, no u lotu također možete odabrati i opcije s mako verzijama. Donji sloj je od PUL-a.

Cijena 40 kn / 3 komada
Dužina 29 cm (26 cm nakon pranja na 60°C)
Širina 9 cm


Dnevni ulošci

Skupljam dnevne uloške kako bih vidjela koji su mi najbolji, a i planiram napisati veliku recenziju za vas, čitatelje. Tako sam za probu naručila i ovaj, odabrala mako dezen i ružičasti velur. Donji sloj je od pamuka. Ono što vidim kao posebnost kod uložaka ovog branda (i menstrualnih i dnevnih) je to što je jedna strana duža od druge. Primjerice, meni kad se ulošci pomjeraju uvijek idu u jednu stranu pa bi ovo možda moglo riješiti problem. Ako ću opet naručivati, zamoliti ću još jedan druker za užu varijantu da odgovara na više modela donjeg rublja.

Cijena 12 kn
Dužina 16 cm nakon pranja na 60°C
Širina 7 cm


Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar