New In - Colour Pop

Colour Pop je sada već poznati USA brand kozmetike. Tome je krivac njihova dobra marketinška strategija gdje su svoje proizvode odaslali poznatim youtoube-ricama koje su zatim oduševljeno objavile recenzije ovih kvalitetnih proizvoda. Naravno, ni ja im nisam odolila.

Akcija je bila takva da ukoliko kupite kozmetike u vrijednosti od 50$ internacionalna poštarina je besplatna, a inače je 5$. Obzirom da šalju iz USA, u RH se to carini tako da sam odabrala poštarinu od 5$ i naručila manje stvari. Kao kupac koji nešto od njih uzima 1. put dobila sam e-mailom kupon od 5$ pa me je efektivno poštarina izašla besplatno.

Njihovi proizvodi su općenito vrlo kvalitetni, imaju ogroman izbor i povoljni su za to što nude. Ja sam odabrala nekoliko sjenila i mat tekući ruž za usne. Sve je došlo upakirano u kartonsku kutiju koja je bijela izvana, a iznutra ima lijepi dizajn sa ljubičastim cvjetićima. Dodatno je za zaštitu bilo omotano u spužvu.

 Kutija nakon prvog otvaranja

Sadržaj kutije

ColourPop ima odličan odnos prema kupcu pa sam tako uz proizvode dobila ručno ispisanu zabavnu poruku sa crtežom ilitiga thank you note.


Kartica s porukom

Osim toga, uz proizvode je došla i knjižica sa detaljnim opisima i načinom korištenja svih njihovih proizvoda. Ne zaboravite kliknuti na sliku kako bi ju uvećali ako želite pročitati tekst.

Knjižica o proizvodima

A sad napokon - proizvodi. Vrlo sam zadovoljna početnim isprobavanjem što se tiče kvalitete i pigmentacije. Na sljedećoj akciji sigurno ću ponovo naručiti. Ako imate neke preporuke slobodno stavite u komentar.

Naručeni proizvodi

Super Shock Sjenila

Coconut je sjenilo intenzivno plave boje sa presijavanjem. Za još jači efekt možete ga kombinirati preko crnog sjenila za extra zanimljiv smokey eyes.
Bubbly je sjenilo nježno roza boje. Sadrži i dodatne svjetlucave čestice.
Get Lucky je zlatno sjenilo, a vjerujete mi na riječ da uvijek u kolekciji trebate imati i zlatno sjenilo. Kao ostale osnovne boje za kolekciju sjenila navela bih još i bijelo (mat), crno (mat) i srebrno.
Možda ne izgledaju velika, ali količina im je stvarno velika (duboka su pakovanja) pa ako niste vizažist, sumnjam da ćete ih ikad potrošiti.

Cijena 5$
Količina 2,1 gram


Ultra Matte Ruž za usne

Ruž za usne sam uzela u boji Zipper. Ima spužvasti aplikator koji nije prevelik pa možete biti precizni i bez dodatnog korištenja kista. Suši se u potpunosti mat i kao za sve mat ruževe, morate očekivati da malo isušuje pa svakako napravite piling i stavite balzam prije nanosa.
Nešto je tamniji nego što sam očekivala po swatchevima s neta tako da ću raditi neke kombinacije da ide više uz moj stil, primjerice ombre usne prema svjetlijoj boji. Više bi odgovarao nekome goth stila, a ako znate nekog takvog, preporukom ovog ruža zasigurno nećete pogriješiti.
Ipak, moram priznati da obožavam ljubičaste ruževe i uvijek volim dopuniti kolekciju nekim novim tako da sigurno neću žaliti što mi je i ovaj došao u posjed.

Cijena 6$
Količina 3,2 grama


Swatchevi su rađeni bez baze, pa možete očekivati još jaču pigmentaciju ako prije nanosa stavite bazu.

S lijeva na desno:  Get Lucky, Bubbly, Coconut, Zipper

Odozgo prema dolje: Zipper, Coconut, Bubbly, Get Lucky


Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar