Moja kolekcija - MPP

Draga Nuna iz grupe MPP zamolila je savjet oko pelena koje bi odgovarale njenom djetetu. Kako bih pomogla u odluci njoj i drugim mamama pišem vam ovaj post.


Ovo nisu sve naše pelene, nedostaju neke iste vrste, AIO, AI2 i AI3. Ali su sve od vrste kojima su potrebni coveri, a koje posjedujem.

Većina mama je u potrazi za pelenom koja odgovara njenom djetetu, ili je već našla takvu i zanima ju koje bi joj još odgovarale. Dijete zbog kojeg je pisan ovaj post je ponešto mršavije i vrlo aktivno tako da su mini bikini od Vile Sunčice stvorene za njega.

Moram naglasiti kako sam mjerila pelene ovako kako ih vidite - zatvorene. Neke se više, a neke manje rastežu pa će ove koje se više rastežu odgovarati i više guza jer će moći pokriti i one veće. Također sam mjerila na najužem području, neke pelene većinom prate to područje, dok se druge dosta šire da pokriju i veću guzu.

Pelenice sam prvenstveno poredala po toj najužoj širini između nogica, a potom i po dubini. Širina, dubina i brandovi su napisani na papirićima, a ispod ću dodati dodatni popis jer nije sve jasno vidljivo s mojim švrakopisom. Za bolju vidjljivost teksta i pelena, kliknite na sliku da vam se poveća.

 MPP kolekcija

 Gornja 2 reda

Donja 2 reda


Brand Širina Dubina
Vila Sunčica 10,5 cm 17 cm
Baby Dot 11 cm 17 cm
Tratinčica 11,5 cm 18 cm
Dolisa 12 cm 18,5 cm
Knofek 12 cm 20 cm
Molly 13 cm 18 cm
zMajčice 13 cm 19 cm
Rodina Pusa 13,5 cm 18 cm
Pupeko 13,5 cm 19 cm
Baby Star 14 cm 19 cm
Flafi 14 cm 19 cm

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar