Prirodna kozmetika - Green girl

Green girl je bila moja prva veza sa prirodnom kozmetikom. Da to nije uspjelo, pitanje je da li bi bila vjerna prirodnoj kozmetici. Njene proizvode sam već recenzirala pa sad ovdje donosim pregled.

Proizvodi su prije recenzije korišteni nekoliko mjeseci tako da je utisak vjeran.

Krema za ruke - Touching hands

Moja koža ruku je pomalo suha i vrlo osjetljiva te je svakodnevno tretiram nekim kremama jer mi u protivnim postane crvena ili počne pucati, pogotovo ako zapuše hladni vjetar.

Krema je vrlo bogata i njegujuća. Tekstura je mrvicu masnija, no bez obzira na to jako se brzo upija. Možda vam preko ljeta ne bi odgovarala, no za hladnije mjesece kad vam treba bogatija njega za kožu vječito izloženih ruku, savjetujem da pogledate i ovu divnu kremu. Meni je miris vrlo zimskog ugođaja, koji ide izvrsno uz teksturu kreme. Obzirom da nisam mogla prepoznati o čemu se radi, upitala sam GG i dobila odgovor da je to prirodan miris egzotičnih cvjetova. Dolazi zapakirano u klasičnu plastičnu tubu.

Cijena Nije dio regularne ponude, cijenu možete dobiti na upit.
Rok trajanja 3 mjeseca bez čuvanja u hladnjaku, inače duže
Sastav hidrolat ruže, voda, biljno ulje suncokret, biljno ulje makadamija, biljno ulje kokos, emulgator na bazi masline, dekspantenol, glicerol, aloa vera gel, prirodni miris i prirodni konzervans.

Krema za ruke


Krema za nokte - Gold on finger

Moje zanoktice nisu previše zahtjevne obzirom da često nanosim kremu na ruke pa vjerujem da odatle pokupe dosta hidratacije, no uz ovaj proizvod bile su još bolje.

Ako ste ikad koristili Lush Lemony flutter maslac za zanoktice, ovaj proizvod je vrlo sličan tome. Tekstura je malo kremastija od tog maslaca, no istodobno vrlo bogata i njegujuća. Miris je osvježvajući.

Što kaže GG:
Bogata krema koja hidratizira i omekšava suhu kožicu oko noktiju. Osim za tretiranje tog područja može se korisiti i na ostalim suhim područjima kao što su npr. laktovi.


Cijena 35kn
Količina 20mL



Krema za njegu noktiju i zanoktica 


Serum za lice - Simply the best


Moje lice je na T zoni pomalo dehidrirano, a na obrazima pomalo suho. Svoju laganu kremu (Rosal Hydro Fresh) sam zamijenila sa serumom. Prvih tjedan dana nisam bila baš zadovoljna serumom jer nije bio dovoljno snažan za moje potrebe kože, no obzirom da prirodnoj kozmetici ponekad treba više vremena da uskladi ritam s našom kožom jer je nježna i puno manje invazivna od "kemije", odlučila sam ne odustajati. 

Ono što sam napravila je to da sam uvela dodatnu rutinu nanošenja krema ili ulja prije spavanja i to mi je pomoglo. Još uvijek koristim kombinaciju serum za dan, noćna krema za noć, uz masku za lice cca 2x tjedno i koža mi je zdravija no ikad. Ono što me možda i najviše oduševilo je činjenica da su mi se prištići povukli te ih sad imam samo na mjesečnoj razini zločestih hormona :) Serum nije komedogen.

Što kaže GG:
Intenzivno vlaži kožu, ujednačava ten i djeluje na hiperpigmentacijske mrlje i postupalne ožiljke (od akni). Pakiran je u airless pumpicu koja omogućava da se proizvod iskoristi u potpunosti, sprečava njegovu oksidaciju i kontakt sa rukama. Bočica je biorazgradiva

Cijena 150kn
Količina 50mL
Rok trajanja 4 mjeseca uz čuvanje u hladnjaku
Sastav hidrolat ruže, biljno ulje lješnjak, biljno ulje avokado, titan dioksid, cink oksid, emulgator na bazi pšenice, biljno ulje jojoba, biljno ulje argan, biljno ulje jangu, glicerol, dekspantenol, aloe vera gel, ekstrakt krastavca, ekstrakt alge nori, hijaluronska kiselina, vitamini F i E, alantoin.




Serum za lice

Okoloočna krema - For your eyes only

Prije nisam njegovala područje oko očiju pa sam odlučila naručiti nešto za njegu obzirom da je krajnje vrijeme za to. Tekstura kreme je vrlo nježna, prozirna i rijetka. Nakon kreme tekući puder odlično "sjeda". Nakon korištenja ne osjećam zatezanje ni ništa slično.

Što kaže GG:
Ova krema intenzivno hrani osjetljivo područje oko očiju, spriječava njegovo isušivanje i djeluje protiv bora. Kofein i vinova loza potiču cirkulaciju pa time smanjuju tamne krugove i otečenost ispod očiju.

Cijena 120kn
Količina 15mL
Rok trajanja 4 mjeseca uz čuvanje u hladnjaku
Sastav biljna ulja ploda divlje ruže, argana, boračine, sjeme marelice, hidrolat bušina, hijaluronska kiselina, ekstrakt sljeza, ekstrakt algi, kofein i ekstrakt vinove loze.

Okoloočna krema

Maska za lice - I'll wear mask

Ne koristim je kao masku jer moja koža zahtjeva nešto puno jače, no pokazala se odličnom kao noćna krema za lice. Ne ispirem je nego je nanesem u tanjem sloju te dopustim da se upije i na taj način njeguje moju ponešto suhu kožu. Inače je uputa da se nanese u debelom sloju i ostavi djelovati 20 min te onda ispere.

Što kaže GG:
Ova maska je najmenjena intenzivnoj hidrataciji suhe kože lica. Biljno ulje avokada i suncokerta hrane kožu, spriječavaju gubitak vlage i njeguju je. Ulje pšeničnih klica posebno je pogodno za suhu, tanku, dehidriranu i ispucalu kožu lica, a dokazano smanjuje nastanak bora i regenerira kožu pa je pogodno za njegu zrele kože. Biljno ulje argan sprečava sušenje kože i gubitak elastičnosti, a samim time i nastanak bora, a koža postaje mekša i zategnutija. Rižin vosak stvara zaštitni film na koži te ju čini mekom na dodir. U maski se nalazi i ekstrakt šipka, hijaluronska kiselina, aloa vera gel, dekspantenol i eterilno ulje muškatne kadulje.

Cijena 90kn
Količina 100 grama
Rok trajanja 4 mjeseca uz čuvanje u hladnjaku

Maska za lice - preuzeta sa Green Girl stranice

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar