New In - Molly Arijana Hadžić

Ovaj tjedan dobila sam željno očekivani paket od šivalice poznate kao Molly. Dio stvari je za bebu, a malo se i mama "počastila".


Arijana Hadžić, poznatija kao Molly periodično na svojoj stranici objavljuje uloške dostupne za odabir. Obzirom da su prekrasni i povoljni nestanu u roku keks, a ono što žene koje žele neki uložak trebaju napraviti je ispod slike željenog ostaviti komentar. Osim uložaka, Molly prodaje i mnogo drugih krasnih stvari za mame i bebe. Sve što trebate napraviti za pregled i odabir je pogledati albume. Ono što mi se posebno sviđa kod Molly je to što je sve transparentno sa dimenzijama, cijenom, materijalom i drugim bitnim detaljima koje vidite čim otvorite album.

 
 Opis albuma za platnene uloške

U zadnjoj velikoj objavi platnenih uložaka javila sam se sad već meni vrlo poznatoj šivalici kako bih upotpunila njenu kolekciju uložaka. Od menstrualnih velur uložaka nedostajala mi je ova svijetlo zelena boja pa sam ga naručila, a uz njega sam uzela i 3 velur pelenice, u plavoj, žutoj i rozoj boji. Roza je standardnih dimenzija, dok mi je za plavu i žutu ispunila želju i napravila ih u dimenzijama 80x80cm. Ne mogu reći koliko mi je srcu drago kad kupujem direktno od šivalica, pa osim što upoznam redom divne osobe i majke, mi i usliše svaku moju želju - san snova! Na poklon sam dobila i blazinice za dojilje - na slici možete vidjeti šarenu mako stranu, dok je sa druge strane visokoupijajući bijeli sloj bambusa.

Sadržaj paketa

Paket sam poslikala istu večer nakon što sam ga pokupila, a sljedeći dan sam uhvatila i slike svježe opranih blazinica i uloška.  Dojam za svaku od stvari koju naručim od nje je odličan jer su materijali vrhunski, šivanje bez greške i sve je šareno i ugodno za kožu.

Velur tetre, menstrualni velur uložak i mako-bambus blazinice

Stvari za mamu - oprane i zapakirane
Stvari za mamu - spremne za korištenje
 

Velur "tetra" pelene

Recenziju velur tetri sam već napravila ovdje. Osim kao pelene i uloške, velur tetre možete koristiti kao dekice i mini plahtice. Naše zadnje korištenje je bilo kod doktorice gdje sam prekrila vagu nježnom tetrom kako bebinoj guzi ne bi bilo hladno.

Cijena 25kn
Dimenzije 70x70cm


Velur menstrualni uložak

Velur kao materijal je vrlo ugodan uz kožu pa su mi ti ulošci zasada najdraži, kao i dimenzije baš menstrualnih. Svijetlo zeleni sam uzela kako bih upotpunila kolekciju koja ima gotovo sve druge boje.

Cijena 12kn
Dimenzije 22cm


Mako-bambus blazinice

Mako je lijep i funkcionalan dio, a bambus se odlikuje velikom upojnošću. Između se nalazi i sloj PUL-a koji onemogućava propusnost tekućine, dok je zrakopropustan. Blazinice su višestruko iskoristive. Osim kao upojne za grudi možete ih koristiti i kao blazinice za odstranjivanje šminke, ali i kao podloške, primjerice za menstrualnu čašicu. 

Cijena 15kn
Promjer 9cm


Dostava
Iako je Molly bazirana u BIH, često šalje u RH povoljno putem Tiska. Narudžba je finalizirana u četvrtak, paket poslan u petak, a već sljedeći ponedjeljak stigao je u dogovoreni Tisak.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar