Trikovi i savjeti - Tetra pelene

Vjerojatno ste se zatekle sa žalosnim izrazom lica kad ste uvidjele da vaše tetra pelene nisu onakve kao kad ste ih kupili. Većini problema se da doskočiti, a ja vam donosim moja isprobana rješenja za najčešće probleme s tetra pelenama - također se većina može primijeniti i na moderne platnene pelene.


  • Sušenjem sa kvačicama tetrama se stvaraju "uši" i one gube svoj kvadratni oblik pa ih je problematičnije slagati. Ukoliko ste dobile takav oblik i želite natrag onaj kvadratni sljedeći put osušite tetre na kućnom sušilu tako da ih prebacite preko žica od sušila. Meni su se tako izravnale tetre koje su gubile oblik uzastopnim pranjima i sušenjima pomoću kvačica - preklopila sam ih na pola (čitavom dužinom su mi bile preširoke) i prebacila preko žica.

  • Tvrdoglave žute mrlje pokušajte riješiti tako da tetru objestite na sunčano mjesto jer sunce izvlači mrlje iz pelena.

  • Ako su vam s vremenom tetre ogrubile i otvrdnule, možda je do kamenca. Napunite plastičnu posudu vrućom vodom, stavite pola litre alkoholnog octa te potopite tetre u mješavinu tokom iduća 24h. Potom ih operite bez praška na 60°C i problem bi trebao biti riješen.

  • Pelene će se bolje oprati ako mašinu ne prepunite. 

  • Ako osjetite neugodan miris pelena, dobra je mogućnost da je to zbog praška za veš. Prilikom pranja platnenih pelena ne bi se trebalo koristiti puno praška. Ovaj problem pokušajte riješiti opetovanim pranjem bez praška, dok god se voda ne prestane pjeniti.

Ako vi imate trik ili savjet koji nije naveden, bit će mi ga drago pročitati u komentaru.

Do čitanja,
Illy


Nema komentara:

Objavi komentar