New In - Mamina blaga

Od Maminih blaga nisam napravila veliku narudžbu kako znam inače, ali s ovo malo što je došlo sam izrazito zadovoljna.


Sadržaj paketa

Kod Martine  dobivate profesionalnost uz individualni pristup. Prvo što me iznenadilo u paketu je bio račun, što je rijetkost kod ovakvih tipova narudžbi. Uz to imate i 1 na 1 komunikaciju gdje možete izraziti svoje želje koje će vam najvjerojatnije biti ispunjene - tirkizna plahta na slici je napravljena po želji. Sve cijene su vidljive svakom kupcu bez potrebe za komunikacijom samo zbog toga.
Cjenik sa stranica Mamina blaga

Nepropusna plahta - PUL

Nepropusna plahta sa cjenika izrađuje se isključivo od bijelog PUL-a. Jedna strana je više plastična, a druga više "tkaninasta" na dodir. Bez obzira na to, preporučila bih preko toga navući plahtu od neke tkanine djetetu do kože. Sviđa mi se što ima gumicu čitavom dužinom, te što dimenzije plahte su zapravo dimenzije madraca za koji je namijenjena, a sama plahta je nešto veća tako da pokriva i stranice madraca - naš je 10 cm visok i odgovara.

Cijena: 80 kn
Dimenzije: 120x60 cm


Nepropusna plahta -Velur

Pitala sam Martinu mogu li naručiti plahtu sa tkaninom ušivenom odmah preko PUL-a pa smo se dogovorile i za to. Pamuk verzija košta 100kn, no ja sam se odlučila za plišanu verziju sa tirkiz pamučnim velurom koja je nešto skuplja. Htjela sam to jer dolazi zima i želim da bebi bude toplo i ugodno čim legne na krevet, kao da je dekica pod njom. Oduševljena sam ovom plahticom i zahvalna Martini na susretljivošću.

Cijena: 120 kn
Dimenzije: 120x60 cm


Dnevni uložak

Uz stvari za bebu odlučila sam isprobati i uloške. Nešto su skuplji od BIH šivalica, ali su zaista krasni. Dezen sam sama birala i zato sa sigurnošću mogu reći da nemam ljepšeg uloška u kolekciji nego što je ovaj. Jednorozi s rozom kosom su očarali djevojčicu u meni. Središnji dio se ne može birati, jer je on od upojnog bijelog bambusa.

Cijena: 15 kn
Dužina: 18 cm
Širina između nogu/na sredini:  4,5 cm
Širina na gornjem dijelu: 6 cm


Normal menstrualni uložak

Razlika od dnevnog je stražnji sloj od PUL-a, dvije opcije kopčanja drukera i naravno dimenzije.

Cijena: 25 kn
Dužina: 23 cm
Širina između nogu/na sredini:  5,5 cm
Širina na gornjem dijelu: 7,5 cm

 Menstrualni i dnevni uložak. Menstrualni odostraga ima bijeli PUL

 Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar