Recenzija - Menstrualna čašica Lali Cup

U prošloj recenziji pričali smo o čašici Lunette, a sada je na redu Lali Cup.

Lali cup
 
Lali cup menstrualna čašica napravljena je od medicinskog silikona. Proizvodi se u EU što na njoj i piše. Točnije, iz Slovenije je.

Čašica koju sam dobila na recenziju je Lali cup M, stoga određeni detalji poput tvrdoće se odnose samo na tu veličinu. Lali cup se može nabaviti u tri veličine. Moglo bi se reći da su modeli S i M klasične veličine čašica, s time da model S ima zapanjujućih 27ml kapaciteta (to je do sad najviše što čašica u maloj veličini ima), a da joj obruč nije veći od klasične male čašice niti je čašica duža (Super Jennie mala ima 30ml ali je i dimenzijama veća). Svake pohvale na tome! Slična situacija je i s M modelom koji ima kapacitet 36ml. Model L je posebno osmišljena čašica za žene s jakim menstruacijama. S njome možemo usporediti veliku Super Jennie čašicu što se tiče kapaciteta. Smatram da bi se ova čašica mnogo lakše otvorila pošto sam pročitala da je tvrđa od Super Jennie, no ne mogu to sa sigurnošću reći dok ne probam.

Lali čašice izgledaju kvalitetnije napravljene (govorim o slučaju kada su ženama pucali pipci na Super Jennie čašicama, a oni su im dali samo nekoliko dolara natrag). Ova čašica dostupna je u nekoliko boja: plava, crvena, zelena te u prozirnoj varijanti. Dolazi s torbicom na zip umjesto klasične "drawstring" torbice. Površina ove čašice izgleda fasetirano (fasete=ravne plohe, izraz se koristi u brušenju dragog kamenja na fasete). Ovo je jedinstveno ovoj čašici, a kao prednost Red Herring navodi mogućnost slaganja čašice na jos manju kako bi umetanje bilo jednostavnije. Još jedan plus fasetirane površine Red Herring navodi mogućnost spolnog odnosa s ovom čašicom, a ova joj je prilikom toga i najdraža.

Ova čašica je ZAKON! Teško cu skriti svoje oduševljenje. Zadnja dva ciklusa cerviks mi se drastično spustio. To je rezultiralo time da mi čašice procure kada se napune do određene razine koja meni nije dovoljna. Osim toga, još veći problem bio je da kada legnem, ona procuri bez obzira koliko puna/prazna bila. Rješila sam to s Femmycycle prosli put, ali ovaj put sam se ujutro probudila u krvi a trebalo je ići u školu. Stavila sam Lali cup i ništa nije procurilo. Noć nakon također ništa nije procurilo tako da sada se nas dvije družimo :). Da logički objasnim situaciju - pošto mi cerviks sjedi u čašici, zauzima mnogo kapaciteta. Lali čašica je za razliku od male Super Jennie nešto duža u tijelu i uža u obruču sto fizički onemogućava mom cerviksu da potpuno padne unutra (= veći kapacitet za mene). Tokom 4. i 5. dana mogu nositi bilo koju čašicu posto mi je menstruacija vrlo slaba.

Osim sveg ovog oduševljenja, Lali čašica ima jednako udoban pipac kao i Sckoon, ali nije toliko rastezljiv što znači da ju i osobe s višim cerviksom mogu nositi. Meni sve čašice dnom stoje točno na ulazu tako da su mi svi pipci vani u potpunosti. Većina mi ponekad zasmeta, a kod Lali i Sckoon nikada. To mi je vrlo drago jer mi se ne sviđa ideja o "sakaćenju" čašica.

Ova čašica se vrlo lako umeće, a otvara se odmah bez da se otvori prerano i opali te na ne baš zgodnom mjestu. Nije me ometala ni u maloj ni u velikoj nuždi, nije mi pojačavala grčeve i nije mi pritiskala na mjehur.

Lali čašica ima i oznake za količinu krvi sto ce pomoći početnicama da zaključe koliko često moraju prazniti čašicu a da im se ne procuri. Lali cup je, čini mi se, preko noći postala tvrtka za koju mogu reći da pokriva potrebe svake žene jer ima 3 veličine. Žena s kojom sam razgovarala bila je vrlo ljubazna i brzo mi je odgovorila na mail. Čašica mi je stigla u nekoliko dana. Cijena ove čašice je 27€ za prozirnu te 31€ za obojane. Imaju besplatnu poštarinu.


Model Lali Cup M
Promjer 44,2 mm
Visina (bez pipka) 51 mm
Duljina pipka 22 mm
Volumen 36,5 ml

Boje plava,crvena,zelena i prozirna (bijela)
Cijena 27€ za prozirnu te 31€ za obojane
Materijal Medicinski silikon
Zemlja porijekla Slovenija
Gdje nabaviti? http://lalicup.si/

* Iako sam ovu čašicu dobila za recenziju, sve što pišem je iskreno.

AnaGreen 

O autorici
Ana je najaktivnija članica face grupe o Platnenim ulošcima i Menstrualnim čašicama. Mnogim članicama je pomogla u odabiru njihove prve menstrualne čašice, te i dalje nesebično dijeli savjete i pomoć.
Kao tinejđerica ima svjež pogled na svijet poznat samo ženskom rodu te je cijenjena zbog svojih svjetonazora i širokog znanja o temi.

Nema komentara:

Objavi komentar