New In - Bubamara

Došao je paket iz ponešto dalje Zenice (BIH) od Bubamare.

Ako ste iz Hrvatske, Bubamara vam vjerojatno nije poznata. Naime, za dostavu se morate na neki način snaći. Meni je uskočila draga Marija koja je pri odlasku u BIH pokupila paket, te sam ja od nje kad se vratila u RH. Drugi način je slanje poštom, no onda se pripremite na poštarinu od 7,5€.


Sadržaj paketa

Za bebu sam uzela pelene, covere i krpice za brisanje, a na poklon sam dobila slinček, iliti slatki trokutić. Mama se ponovo ponovila sa ulošcima.

Sadržaj paketa - Za bebu

Moderna platnena pelena
 

Vanjski dio pelene sam birala od nekoliko dezena; svidio mi se ovaj rozi sa bebom koja drži bočicu (isto kao na slinčeku). Pelena dolazi sa nešto uža 2 bambus uloška. Kopča se na drukere i OS je. Ne bih preporučila za novorođenče jer je nešto šira i dublja, ali kao takva vjerojatno odlično paše većoj djeci.

Cijena: 48 kn


Cover
 

Coveri isključivo dolaze u ovakvoj varijanti od bijelog PUL-a. Mogu doći u veličini koja odgovara vašoj bebi ili u OS verziji. Kopčanje je na čičak. Unutra imaju džepiće pa se mogu koristiti i sa prefoldima.

Cijena: 32 kn

Krpice za brisanje, preuzeto sa stranice Bubamara

Krpice za brisanje
 

Krpice dolaze u paketu od po 3 komada. Napravljene su od pamučnog materijala, neke su duple, a neke jednostruke ako je u pitanju deblji materijal. Ja sam tražila da svaka bude od drugačijeg uzorka pa ih zato vidite šarenima. Krpice su došle zgodno zapakirane sa satenskom mašnom.

Cijena: 12 kn/3 kom
Dimenzije: 20x20 cm


Slinček
 

Slinček je došao kao poklon uz narudžbu. Sa prednje strane je sivi pamuk sa našivenom aplikacijom bebe koja drži dudu. Stražnja strana je od plavog materijala. Ne kopči se nego se veže tako da se jedan kraj provuče kroz otvor (kao za gumb). Nakon pranja aplikacija se ocufala pa ako naručujete predlažem da uzmete bez aplikacije.

Cijena: 12 kn

 Ulošci za mamu

Obzirom da su ulošci dosad najpovoljniji na koje sam naišla, od svake veličine sam uzela bar po jedan. Zamolila sam šivalicu da stavi 2 drukera na jedno krilo kako bih mogla regulirati širinu uloška.


Dnevni uložak
 

Izrađen je od pamučnog materijala. Dezene sam birala šarene za sve uloške, podložni su kao i sve ostalo dogovoru sa šivalicom :)

Cijena: 6 kn
Duljina: 19 cm


Menstrualni uložak
 

Za razliku od dnevnog, nešto je deblji i dolazi uz sloj PUL-a. Naravno, i dimenzije su veće.

Cijena: 10 kn
Duljina: 25 cm


Menstrualni uložak - Noćni
 

Ovo je stvarno dosta velik i debeo uložak i ne bih ga preporučila nositi na nikakve hlače. Ali ćete se zato noću osjećati sigurno.

Cijena: 14 kn
Duljina: 29 cm


Menstrualni uložak - Maxi
 

Ovaj ogroman uložak bih čak preporučila osobama koje imaju problema sa zadržavanjem mokraće zbog debljine i ostalih dimenzija.  Ako znate nekog kome tako nešto treba preporučite ovo kao povoljnu opciju koja je za razliku od pelena za odrasle financijski i ekološki osviještena.

Cijena: 22 kn
Duljina: 35 cm


Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar