New In - Baby Dot

Baby Dot poznata je po svojim unikatnim materijalima koji svaki proizvod podignu na novu razinu.


Na akciji sam naručila All in two 360 i to sam se morala svojski potruditi da ulovim. Općepoznato je da se sve Dottine akcije rasprodaju u roku od par sati. Dodatno sam uzela i nekoliko dnevnih velur/pamuk uložaka, a Dottie mi je poslala i par plush/pamuk za usporedbu. Na sve je išao dodatan blagdanski popust koji sam ostvarila prethodnom kupovinom oko novogodišnjih blagdana. Proizvodi su bili prekrasno upakirani sa etiketama, a paket je došao u maloj kartonskoj kutiji (teže se oštete, a i ekološki je).

Sadržaj paketa - prednja strana
Sadržaj paketa - stražnja strana

All in two 360

Prva razlika koju će svatko primijetiti od klasične AI2 je u tome što izvana nije PUL nego tkanina. U ovom slučaju radi se o kombinaciji pamuka (odostraga i na krilcima) i plush-a. Kupila sam ju na akciji jer ovog dezena više nema u ponudi. Cijena navedena niže je redovna, a ako čekate akciju možete ju kupiti primjerice po 20% nižoj cijeni. Uz pelenu je došao flat uložak i booster od bambusa. Detaljnije o tome mogli već ste pročitati u mojoj recenziji snail pelene.

Cijena 120 kn

Dnevni ulošci - velur/pamuk

Zbog nedostatka dnevnih uložaka uputila sam se Dottie. Prekrasan izbor pamučnih dezena oborio me s nogu, a što sam odabrala pogledajte na slikama. Sa strane do tijela odabrala sam velur - kratko rezani plišani materijal. Po istoj cijeni možete odabrati i pamuk s obje strane uloška. Duljina i kroj mi odgovaraju, uložak je dovoljno tanak za dnevne potrebe. Kao i ostali dnevni ulošci, ne sadrži PUL te tako nije nepropustan za krv i ne preporuča se nošenje za menstrualne potrebe, osim kod slabog krvarenja. Za veće potrebe pogledajte menstrualne uloške koji su također dio ponude Baby Dot.

Ulošci se mogu nositi s obje strane, ovisno o vašem raspoloženju. Također je veliki plus što se širina može regulirati pomoću drukera pa tako odgovara i širem i užem donjem rublju.

Slojevi: sloj do kože pamučni velur, međusloj pamuk ili poliester plis, sloj do gaćica dezenirani pamuk ili flis
Cijena 18 kn
Duljina 20 cm

Dnevni ulošci - plush/pamuk
*PR uzorak

Razlika od prethodno opisanih uložaka je u gornjem sloju koji je izrađen od plush-a. Možete birati kraći plush ili čupavi dugački. Oba su prekrasnog izgleda i vrlo efektna, a ako uzmete čupavi efektan izgled ćete dobiti i kad okrenete uložak "naopako", što možete vidjeti na primjeru Haloween izdanja na poslijednjoj slici.

Ulošci se mogu nositi s obje strane, ovisno o vašem raspoloženju. Širina može regulirati pomoću drukera pa tako odgovara i širem i užem donjem rublju.

Slojevi sloj do kože plush, međusloj pamuk ili poliester plis, sloj do gaćica dezenirani pamuk ili flis
Cijena 25 kn
Duljina 20 cm

Dnevni ulošci - pamučni dezeni
Dnevni ulošci - stražnja strana (do gaćica)
Dnevni ulošci - prednja strana (do kože)

Dimenzije dnevnog uloška nakon pranja na 60°C

Stražnja strana uložaka s efektnim obrubom čupavog plusha s druge strane

Cijene svih proizvoda Baby Dot pogledajte na linku.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar