New In - Kreativni Kutak

Suradnja s Kreativnim Kutkom ponovo je rezultatirala korisnim i lijepim proizvodima.


Kreativni Kutak je mjesto gdje ćete svako malo naići na neki novi proizvod ili poboljšanje postojećeg. Najnovija informacija jest kako u AI2 dolazi uložak od 60 cm umjesto prethodnih 40 cm kako bi odgovarao i curicama i dječacima.
Iz kataloga proizvoda naručila sam krpice za brisanje, a van toga su u paketu došle i 2 plahte, za dječji i bračni krevet.

Proizvodi iz paketa

Krpice brisalice

Već imam dosta krpica, ali mi nijedne nisu ovoliko lijepe i nježne. Sa jedne strane sam naručila dezen, a s druge velur. Kombinacije materijala i dezena mogu biti razne, a sve dogovarate sa šivalicom. Malo su skuplje nego ostale koje sam kupovala, ali isplate se. Osim dezena i kvalitetnih materijala koji su korišteni pri izradi, veličina krpica je stvarno dobra, veće su nam jedino Dolisine. Krpice dolaze u setu od 5 komada.

Cijena 35 kn / 5 kom
Dimenzije 15 x 15 cm


Dječja plahta
*PR uzorak

Plahte nisu dio standardne ponude Kreativnog Kutka, no šivalica mi je izašla u susret i sašila ovu krasnu dječju plahtu. Gornji sloj je mekani i topli bambus frotir u natur boji, a donji je izrađen od vodonepropusnog PUL-a. Čitava plahta je opšivena s gumicom. Na krevetić paše perfektno, prekriva površinu i stranice madraca.


Plahta za bračni krevet

Za bračni krevet sam kupila vodonepropusnu plahtu u Sparu na akciji za samo 80kn ali nisam s njom bila pretjerano zadovoljna tako da sam zamolila Sanju za njezinu izvedbu. Plahta je rađena identično kao i dječja, osim što, po mojoj želji, nema gornji sloj platna. Preko ove plahte navučem neku od svojih koje perem češće pa mi je stoga draže da su odvojene. I ovom sam plahtom izuzetno zadovoljna. Bravo Sanja!

Cjenik svih proizvoda pogledajte ovdje.

Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar