New In - Dolisa Made With Love

Akcije na stranicama Dolise su uvijek jako primamljive tako da im često ne odolim. Što sam "ugrabila" ovaj put pogledajte u nastavku.


Glavnina ove akcije su bile pelene od bijelog velura. Mogli ste odabrati koji god kroj želite (inače dostupan). Cijena za sve je bila identična - samo 50 kn.

Sadržaj paketa

Velur pelena

Na akciji sam odabrala noćnu pelenu jer smo bili u kroničnoj potrebi za istom pa sam odlučila isprobati ovu. I mogu reći da nisam pogriješila, ovo je najbolja noćna pelena koju sam isprobala. Čitava je izrađena od velura. Nisam sigurna kolika je cijena inače, no na ovoj akciji je bila 50 kn, a malo zatim je bila i sljedeća akcija gdje je bila 70 kn što je još uvijek odlična cijena za ovakvu pelenu.

Preporučila bih popišancima, čak i onima koji jako mokre jer nama izdržava koliko god treba (12+ h) i još uvijek dio do trbuha bude suh. Sljedeća najbolja koju imamo je Molly Good Night, a ona nam bude čitava mokra ujutro. Po kroju odgovara najviše buckama i većim bebama, dok bi se bebe sitnije po građi ili jako male izgubile u peleni. Ako imate bebu od 5+ mjeseci koja nije mršava preporučam makar da probate.

Pelena dolazi sa trifold uloškom, potreban je cover (čak i veličinu veći nego onaj koji inače nosite). Možete birati boju drukera i šava (na trifoldu).

Cijena 50 kn na akciji


Diva pelena

Veliki sam fan plave boje pa sam dugo mjerkala ovu pelenicu. Između ostalog, htjela sam isprobati baš Diva kroj obzirom da je preporučen za bucke. Odgovara nam odlično. Pelena je inače slična klasičnoj Dolisa splitici, te također dolazi s unutrašnjim slojem velura i 2 dodatna uloška od kojih se veći kopča na drukere. Oko nogica je gumica šira i nježnija pa je stoga bolja za bucke nego mršavije bebe od klasične Dolisa splitice. Također mi se na ovoj peleni sviđa i način kopčanja.

Cijena 50 kn na akciji


Slinčeki s motivom

Slinčeka nikad dosta, a ovima nisam mogla odoljeti zbog aplikacija. Kod Minnie sam mrvu pogriješila s odabirom jer 3D mašnica možda izgleda neodoljivo, no visoko je i blizu bebinog vrata tako da smeta i trenutno ukrašava bebinog plišanca. Slinček sa zvijezdama je pun pogodak.

Cijena 15 kn


Dnevni uložak
*PR uzorak

Uložak je došao kao poklon, s jedne strane je zanimljivi uzorak sa Winnie medvjedićem, a s druge narančasti velur. Može se nositi s bilo koje od tih strana.

Dimenzije 20 cm


Do čitanja,
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar