New In - Dolisa Made With Love

Prvi paket ovaj tjedan došao mi je od Dolise. Obzirom da sam bila prezadovoljna sa poslijednjom narudžbom, naručila sam nemali broj stvari za bebu i sebe.

Sadržaj paketa

Očekivala sam da će moj uobičajeni poštar donijeti paket, no kako je paket bio nešto veći iznenadila sam se kad je došao kombi i drugi poštar dostavio paket. Kao malo dijete sam se razveselila na ovaj kišni dan i otvorila paket što sam prije mogla. Sve je bilo uredno posloženo, a ja sam sve izvukla na stol i ispresložila da i vi vidite šarenilo na okupu.


Vreća za spavanje

Čim je zahladilo uvidjela sam da moja jedina postojeća vreća za spavanje neće biti dovoljna jer kad se opere, što onda? Također, brzinom kojom moja beba raste potrebno je bilo uložiti u novu vreću. Ovu sam ulovila kao zadnju od Dolisine kolekcije vreća za spavanje bez nogica, a meni baš takva i treba jer je beba još mala. Rekla bih da je vreća zimskog tipa jer je dosta debela, iznutra vrlo nježnog materijala, izvana pamučna. Jedna polovica je siva sa sivim rukavom i rozim obrubom rukava, dok je druga u maskirnom uzorku sa rozim rukavom. Šarena, fora i za curice, baš kako meni odgovara. Kopčanje je na drukere.

Cijena 100kn
Duljina 70cm


Bikini split pelenice

Od Dolise već imam 2 pelene ovog tipa pa sam naručila još 3 jer nam odgovaraju. Materijal je velur iznutra, pamuk izvana. Sadrži i 2 upojna uloška od kojih je jedan na drukere.

Cijena 50kn na akciji


Slinčeki

Također već naručeni od ranije, kolekciji sam dodala plavi te zeleni slinček. Nisu nepropusni nego su čitavi od ugodnog pamuka.

Cijena 10kn na akciji


Krpice brisalice

U albumu s krpicama su me očarale boje pa sam pitala da li mogu dobiti što šarenije. Možete vidjeti da je svaka strana u svojoj boji, a i konac je šaren. Slikane su preklopljene da se vide  obje strane. Izrađene su od 2 sloja pamučnog materijala.

Cijena Dobiveno na poklon, inače 45kn/10kom - dvoslojne
Dimenzije 20x20cm


Sadržaj paketa - dio za bebu


Jastučići / blazinice za dojilje
 
Bambus jastučići sa podebljanim središnjim slojem i nepropusnim slojem preko čitave blazinice. Gornje blazinice na slici su na obrnutoj strani gdje je nepropusni sloj, dok su ostale okrenute na "pravu" stranu.

Cijena 30 kn / 3 para
Dimenzije promjer 11,5cm, te središnji podebljani dio promjera 6cm


Menstrualni ulošci
 
Od Dolise imam već dnevne pa sam odlučila isprobati i menstrualne sa nepropusnim slojem.

Cijena 16kn / velur, 20kn / bambus
Dimenzije Normal 23cm duljina, 7-8cm širina bez krilaca

Duljine menstrualnih uložaka - preuzeto sa Dolisine stranice
 
Dnevni ulošci
 
Pamučni ulošci dobiveni na poklon.

Dimenzije 20cm

 Sadržaj paketa - dio za mamu

 Ulošci okrenuti na obrnutu stranu

Recenzije proizvod po proizvod ću pisati u nekom od drugih postova.
Što se vama najviše sviđa od Dolise?
 
Do čitanja,
Illy

2 komentara:

  1. Taj kroj pelenica i mojoj kćeri lijepo pristaje. Uskoro ćemo imati tri komada, ali kad vidim ove ljepote, morati ćemo nadopuniti kolekciju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako smo i mi, kad su nam došle prethodne, odmah Dolisi po nove :D Možda ćemo i opet, tko zna :) Iako čekam od još 2 šivalice pelenice pa da vidimo što nam je najbolje.

      Izbriši