Recept - Sirova kikiriki slastica

Ovaj recept prilagođen je ljudima koji vole sirove slastice, te veganima. Ja zapravo nisam ni jedno, nego volim isprobavati razne recepte. Ovaj mi je ispao oku i jeziku ugodan, pa dijelim s vama. Preporučila bih konzumaciju od starosti godine dana na dalje. Može već i za prvi rođendan!


Recept sam originalno našla na blogu Culinary postcards, a nakon toga prilagodila svom ukusu i namirnicama s kojim sam raspolagala. Nadam se da će vam se svidjeti :)

Sastojci

Voćni pekmez
  • 2 šalice bobičastog voća (smrznuto ili svježe)
  • 2 žlice chia sjemenki 
  • 1 žlica zaslađivača po izboru

Podloga
  • 1 šalica zobenih pahuljica
  • 1/2 šalice mljevenih orašastih plodova (u mojoj verziji orasi)
  • 1 žlica tekućeg zaslađivača po izboru (sirup od datulja/riže/agavin, med)
  • 1 žlica kokosovog ulja - rastopljenog
  • 1 čajna žličica kakaa

Krema
  • 2/3 šalice kikiriki maslaca
  • 1/4 šalice kokosovog ulja
  • 2 žlice tekućeg zaslađivača po izboru 

Kakao preljev
  • 1/3 šalice kakaa (može i 1/4)
  • 2-3 žlice kokosovog ulja
  • 3 žlice tekućeg zaslađivača po izboru

Priprema

Voćni pekmez

Usitnite bobice štapnim mikserom i protisnite kroz cjediljku da uklonite sjemenke. Dodajte chia sjemenke i sladilo, dobro promiješajte i stavite u frižider. Ja sam koristila Ledo šumsko voće, smrznutu varijantu, koju sam na laganoj vatri otopila, jer kako inače ukloniti sjemenke :)

Podloga 

Sameljite zobene pahuljice u blenderu. Dodajte mljevene orahe (ili bademe, lješnjake...). Suhe sastojke spojite, pa dodajte mokre i sjedinite dok ne budete zadovoljni konzistencijom. Utisnite u manji kalup, 10x20 cm. Zgodno je radi lakšeg vađenja prvo u kalup staviti papir za pečenje. Stavite na minus stupnjeve dok ne očvrsne (cca 15ak minuta, ja po ovom vremenu koristim prozorsku dasku za hlađenje).

Krema

U lončić stavite sve sastojke i na pari ili minimalnoj vatri otopite i promiješajte. Premažite preko podloge i stavite u škrinju dok ne očvrsne. Dok očvrsne premažite prethodno pripremljen voćni pekmez i vratite na hladno da očvrsne i pekmez. Kikiriki maslac možete zamijeniti s nekim drugim, npr. bademovim.

Kakao preljev

U lončić stavite sve sastojke i na pari ili minimalnoj vatri otopite i promiješajte. Izvadite očvrsnuti kolač, narežite na šnite i prelijte preljevom. Pokušala sam napraviti i verziju gdje čitav kolač prelijem i nije dobra - neda se rezati, pekmez se razlijeva i sl. Naučite na mojoj pogrešci :)


Konzumacija

Ovo je iznimno zasitan desert. U frižideru čuvajte oko 3 dana, a zatim premjestite u škrinju ako ne stignete pojesti, tamo je sigurno još 3 tjedna.

Dobar tek!
Illy

Nema komentara:

Objavi komentar